اکسپدیشن جزایر لوفوتن نروژ – تابستان 1403

اکسپدیشن جزایر لوفوتن نروژ – تابستان 1403

سفر در یک نگاه

در این سفر شما به عنوان یکی از خدمه قایق تانانا پا به عرشه قایق خواهید گذاشت و تجربه ای تکرارنشدنی و متفاوت با آنچه که تا به حال داشته اید کسب میکنید. اگرچه نیازی به داشتن تجربه قایقرانی و دریانوردی نیست اما شما باید به عنوان یکی از خدمه قایق در انجام دیده بانی‌ها و انجام اقدامات لازم جهت هدایت قایق، تحت نظر افراد با تجربه مشارکت نمایید. قایق دارای 6 کابین و 4 سرویس بهداشتی است. اقامت در کابین‌ها به صورت مشترک خواهد بود. کلیه اعضا باید از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار باشند، بتوانند خود را با شرایط دشوار آب و هوایی وفق دهند و توان لازم برای چندین ساعت پیمایش در نواحی دور افتاده را داشته باشند.

سفر به اسلو و جزایر دیدنی لوفوتن واقع در کشور نروژ، بر عرشه تانانا. چه تجربه دریانوردی داشته باشید و چه تا به امروز تجربه ای در این زمینه نداشته‌اید، این سفر فرصتی بی نظیر برای دیدار از طبیعت شگفت انگیز و مناظر دست نخورده مجمع الجزایر لوفوتن در کنار خدمه‌ای حرفه‌ای است.

مجمع الجزایر لوفوتن در شمال شهر کوچک بودو و در مدار قطبی شمالگان واقع شده است و به طول ۱۵۰ کیلومتر در دریای نروژ امتداد یافته است. بخش های شمالی مجمع الجزایر از زمین‌های مسطح پوشیده از علفزار تشکیل شده است و قسمت‌های جنوبی آن مملو از بر آمدگی‌های با شیب زیاد است. این برجستگی‌ها شبیه به کوه‌هایی هستند که از دل دریا سر برآورده‌اند. با دریانوردی در این مناطق به نقاطی پا خواهیم گذاشت که سال‌ها پیش سرچشمه تمدن وایکینگ‌ها بوده است. این سفر ترکیبی از دریانوردی و پیمایش و ماجراجویی در خشکی است.

تاریخ اجرا:
۲۰ الی ۳۰ تیر ۱۴۰۳
مقصد تور:
محل اقامت:
هتل و قایق
سطح خدمات:
استاندارد
قیمت تور:
3550 یورو + ویزا، پرواز اسلو و پرواز داخلی
سبک سفر:
گروهی
مبدأ حرکت:
تهران
حمل و نقل:
پرواز بین المللی و داخلی

درباره قایق تانانا

  • قایق تانانا ۲۳ متر طول ، ۶ متر عرض و ۴۲ تن وزن دارد.
  • دارای ۶ کابین و ۴ سرویس بهداشتی و حمام به همراه یک سالن بزرگ است.
  • کلیه کابین ها دارای سوکت USB، سیستم گرمایشی و ویدئو پروژکتور هستند.
  • کابین هدایت قایق با شیشه مقاوم پوشیده شده است و دید ۳۶۰ درجه آن امکان تماشا مناظر شگفت انگیز را فراهم میکند.
  • قایق تانانا مورد تایید اداره امور دریایی فرانسه واقع شده و همچنین به ثبت RIF رسیده است که نشان دهنده ارزش و امنیت بالا آن است.

برنامه سفر

روز اول

روز آزاد در اسلو

روز دوم

روز آزاد در اسلو

روز سوم

پرواز از اسلو به اسولوائر (شهر اصلی مجمع الجزایر لوفوتن)

روز چهارم

سوار شدن به قایق تانانا

روز پنجم تا هشتم

اکتشاف در سواحل جنوبی مجمع الجزایر لوفوتن به همراه توقف های متعدد در مسیر و بازدید از دهکده‌های ماهیگیری بکر و دیدنی لوفوتن، اولین توقف در دهکده Nusfjord خواهد بود که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است سپس به سمت شهر کوچک Reine حرکت خواهیم کرد و از دریاچه زیبا Reine که محل ماهیگیری ساکنان شهر است دیدن میکنیم پس از Reine به سمت شهر کوچک و تاریخی Sorvagen به ماجراجویی خود ادامه میدهیم و در نهایت به دهکده Å، جنوبی ترین دهکده لوفوتن میرویم که شبیه به انتها دنیاست. جمعیت این دهکده 500 نفر میباشد. نهایتاً به سمت دهکده هنینگزوائر قایقرانی میکنیم که به ونیز نروژ معروف است.

روز نهم

حرکت به سمت دهکده ترولفیورد که تنها راه رسیدن به آن به وسیله قایق است.در نزدیکی دهکده در میانه کوه ها لنگر انداخته و ناهار میخوریم سپس به سمت بندر اسولوائر حرکت میکنیم و شب را در شهر میگذرانیم.

روز دهم

پرواز به اسلو و روز آزاد در اسلو

روز یازدهم

پرواز بازگشت به ایران

خدمات سفر

ملاحظات سفر

  • همه خدمه تمام تلاششان را به کار خواهند گرفت تا هیچگونه تغییری در برنامه سفر ایجاد نشود اما باید به خاطر داشته باشید که این سفر در مناطقی انجام میپذیرد که وضعیت آب و هوایی بسیار غیر قابل پیشبینی است و امکان تغییر برنامه سفر وجود دارد
  • تمام تجهیزات ایمنی از قبیل جلیقه نجات، مهار نجات، قایق نجات، نمایشگر موقعیت اضطراری، دستگاه MOB، تلفن ماهواره‌ای و VFH در قایق تعبیه شده است.
  • پزشک فرانسوی زبان در تمام طول سفر از طریق تلفن ماهواره‌ای قابل دسترسی میباشد و دارو های مورد نیاز در قایق موجود است.
  • برای دسترسی به نزدیک ترین دندانپزشک یا پزشک متخصص چند روز زمان نیاز است.
  • تمامی مدارک و ارائه ضمانت‌ جهت صدور ویزا باید کامل، به روز و معتبر باشند. در غیر اینصورت شرکت هیچگونه تعهدی در قبال ریجکت شدن ویزای شخص نخواهد داشت.
  • در زمان ثبت نام، ۳۰ درصد هزینه کل برنامه دریافت می‌گردد.
  • ترانسفر از فرودگاه به قایق و بالعکس فقط یکبار به صورت گروهی انجام خواهد شد.
  • عزیزانی که پروازشان دیرتر یا زودتر از تیم خواهد بود تمامی هزینه‌های ترانسفر را شخصا پرداخت خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

رزرو آنلاین تور

پس از ثبت نام شما همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم رو به عمل می‌آورند.

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تورهای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.