تور 8 روزه چک، اسلواکی، مجارستان، اتریش ویژه نوروز 1403

تور 8 روزه چک، اسلواکی، مجارستان، اتریش ویژه نوروز 1403

سفر در یک نگاه

تور چک، اسلواکی، مجارستان و اتریش یکی از مسیرهای جذاب و متنوع در قاره یوروپا است. این تور شما را به سه کشور دیدنی و تاریخی اروپای مرکزی، یعنی چک، اسلواکی، مجارستان و اتریش می‌برد. در ادامه به برخی از جاذبه‌های دیدنی هر کشور اشاره خواهم کرد:

کشور چک: شهر پراگ، پایتخت این کشور، یکی از زیباترین شهرهای تاریخی اروپا است. با قدم زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش پراگ، شما به سرزمینی از قصورها، کلیساها و پل‌های باشکوه خواهید رسید. کلیسای سنت ویتوس، برج ساعت پراگ و پل چارلز یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر هستند.

کشور اسلواکی:  براتیسلاوا پایتخت این کشور است که بین رودانو و کارپات‌های کوهستانی قرار گرفته است. قلعه براتیسلاوا و کاخ پریماتسکی همراه با معماری زیبا و تاریخی از جاذبه‌های اصلی این شهر هستند. همچنین، منطقه تاترا که در کوهستان‌های کارپات قرار دارد و دارای مناظر طبیعی فوق‌العاده است، برای علاقه‌مندان به طبیعت پیشنهاد می‌شود.

کشور مجارستان: شهر بوداپست پایتخت و مهم‌ترین شهر این کشور است. برج مجلل پارلمان، پل زنجیره‌ای و حمام‌های گرم مشهوری که در این شهر قرار دارند، جاذبه‌هایی هستند که شما را به عقب در زمان می‌برند. همچنین، منطقه دریاچه بالاتون در مجارستان با طبیعت خیره‌کننده و دریاچه‌های زیبا برای تفریح و استراحت مناسب است.

در اتریش، شهر وین پایتخت این کشور و یکی از شهرهای زیبا و فرهنگی اروپا است. بازدید از قصر شنبرون، کاخ هوفبورگ و مقابله‌کننده‌های معروف در وین، یک تجربه فراموش‌نشدنی خواهد بود. علاوه بر وین، مناطق سفر دیگری مانند سالزبورگ، دانوب و دریاچه نئوسیدل نیز در اتریش وجود دارند که ارزش بازدید را دارند.

تور چک، اسلواکی، مجارستان و اتریش یک فرصت عالی است تا شما را به تاریخ، فرهنگ و طبیعت زیبای این چهار کشور آشنا کند. هر کشور دارای جاذبه‌های فراوانی است و در طول تور شما می‌توانید از غنای تاریخی، معماری برجسته، طبیعت آرامش‌بخش و فرهنگ متنوع هر کشور لذت ببرید.

تاریخ اجرا:
4 الی 11 فروردین ۱۴۰۳
برنامه سفر:
پراگ(3شب)+براتیسلاوا(بازدید)+بوداپست(2شب)+وین(2شب)
محل اقامت:
هتل
سطح خدمات:
استاندارد
سبک سفر:
گروهی
مبدأ حرکت:
تهران
حمل و نقل:
پرواز بین المللی و داخلی

نام هتل‌ها

  • هتل پراگ: (⭐⭐⭐⭐) Hotel Royal Prague  یا هتل مشابه
  • هتل بوداپست: (⭐⭐⭐⭐) Mercure Castle Hill  یا هتل مشابه
  • هتل وین: (⭐⭐⭐⭐) ARTE Hotel Wien Stadthalle  یا هتل مشابه

برنامه سفر

روز اول

بسمت فرودگاه حرکت می کنید و 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه برای پرواز حاضر میشوید. بعد از رسیدن به فرودگاه وین در کشور اتریش با راهنمای سفرمون به سمت شهر زیبای پراگ در کشور چک و هتلمون حرکت میکنیم. اتاق هارو تحویل گرفته و استراحت میکنیم.

روز دوم

صبحونه رو میل میکنید و بهمراه راهنمای سفرمون راهی گشت شهری میشیم و قراره کلی اطلاعات از کشور چک و شهر زیبای پراگ بدست بیاریم. بهمراه راهنمای سفرمون و بعد از پرداخت هزینه ورودی اماکن دیدنی که بعهده مسافر محترمه وارد این اماکن جذاب میشیم.

روز سوم

امروز رو در اختیار خودتون هستید. یا میتونید استراحت کنید یا با راهنمایی گرفتن از راهنمای سفرتون دست به اکتشاف شهر و خرید بزنید و یا از تورهای اختیاری استفاده کنید.

روز چهارم

صبحونه رو میل میکنید و اتاق ها رو تحویل میدیم و راس ساعتی که بهمون اعلام میشه در لابی هتل منتظر میمونیم تا با خودرو به سمت شهر بوداپست در کشور مجارستان حرکت کنیم. در بین راه به شهر براتیسلاوا در کشور اسلواکی هم سری میزنیم و از جاذبه هاش لذت میبریم. بعد باهم بسمت بوداپست ادامه مسیر میدیم و به محض رسیدن به هتل اتاق ها رو تحویل میگریم و استراحت میکنیم.

روز پنجم

صبحونه رو میل میکنید و بهمراه راهنمای سفرمون راهی گشت شهری میشیم و قراره کلی اطلاعات از مجارستان و شهر زیبای بوداپست بدست بیاریم. بهمراه راهنمای سفرمون و بعد از پرداخت هزینه ورودی اماکن دیدنی که بعهده مسافر محترمه وارد این اماکن جذاب میشیم.

روز ششم

صبحونه رو میل میکنید و اتاق ها رو تحویل میدیم و راس ساعتی که بهمون اعلام میشه در لابی هتل منتظر میمونیم تا با خودرو به سمت شهر وین در کشور اتریش حرکت کنیم. به محض رسیدن به هتل اتاق ها رو تحویل میگریم و استراحت میکنیم.

روز هفتم

امروز رو در اختیار خودتون هستید. یا میتونید استراحت کنید یا با راهنمایی گرفتن از راهنمای سفرتون دست به اکتشاف شهر و خرید بزنید و یا از تورهای اختیاری استفاده کنید.

روز هشتم

صبحونه رو میل میکنید و اتاق ها رو تحویل میدیم و راس ساعتی که بهمون اعلام میشه در لابی هتل منتظر میمونیم تا به سمت فرودگاه حرکت کنیم.

قیمت تور

خدمات سفر

اطلاعات پرواز

مدارک مورد نیاز

  • پاسپورت معتبر حداقل با 7 ماه اعتبار از تاریخ سفر بهمراه پاسپورتهای قبلی.
  • قطعه عکس جدید 3.5 در 4.5 (3ماه اخیر)
  • فرم درخواست ویزا
  • پرینت وقت سفارت
  • مدارک شناسایی
  • مدارک سفر (رزرو هتل و بلیط پرواز و بیمه مسافرتی و نامه های تائیدیه کارگزاری)
  • مدارک شغلی
  • مدارک بانکی
  • مدارک ملکی
  • هزینه ی ورودی به سفارت
  • ضمانت نامه بانکی
  • ترجمه مدارک به زبان انگلیسی

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

رزرو آنلاین تور

پس از ثبت نام شما همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم رو به عمل می‌آورند.

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.