مغولستان، سفر به سرزمین ناشناخته‌ ها

مغولستان، سفر به سرزمین ناشناخته‌ ها

سفر در یک نگاه

مغولستان، کشوری است دست نخورده با فرهنگی مختص به خود که همچنان آداب و رسوم قبیله‌ای خود را حفظ کرده و مأمنی برای گردشگرانی است که جویای تجربیات شگفت‌انگیز و نو هستند.

مجموعه آتور می‌خواهد رویای سفر به مناطق بکر و دیدنی جهان را برای شما محقق سازد. به همین منظور برنامه مهیج و تکرارنشدنی سفر به مغولستان را برای شما عزیزان تدارک دیده است.

تاریخ اجرا:
۱۵ الی ۳۰ تیر ۱۴۰۱
پیشنیاز:
آمادگی صعود به قله بالای هفت هزار متری و گذراندن دوره‌های مربوطه و حضور در اردوهای آمادگی قبل از اعزام
اقامت:
هتل و یورت
مقصد تور:
نوع فعالیت:
کوهنوردی سنگین (فنی)
سبک سفر:
گروهی
مبدأ حرکت:
تهران- فرودگاه بین المللی امام خمینی
زمان رفت:
چهارشنبه 15-۰4-۱۴۰۱ براساس ساعت درج شده بلیط پرواز
حمل و نقل اصلی:
پرواز بین المللی رفت و برگشت

برنامه سفر

روز اول

اسقرار در هتل ۴ ستاره در شهر اولانباتار، دیدار از معبد گندن، دیدار از موزه ملی (نهار و شام)

روز دوم

ترانسفر از هتل به فرودگاه برای پرواز به شهر DALANZADGAD و حرکت به سمت دره کرکس، اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه ، نهار، شام(

روز سوم

شتر سواری در تپه های شنی در دره اوجیم، آشنایی با سبک زندگی شتربان‌ها و تماشای ستاره‌گان در شب، اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز چهارم

حرکت به سمت BAYANZAN معروف به دره های شعله ور، گشت و گذار در محل تخم گذاری دایناسورها و مدفون شدن انسان های اولیه، تماشای مستند درشب درباره دره شعله ها و اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز پنجم

حرکت به سمت معبد  ONGI، بازدید از معبد و اشنایی با تاریخچه آن، اقامت و استراحت در اقامتگاه توریستی. (صبحانه، نهار، شام)

روز ششم

حرکت به سمت قسمت شمالی کشور، وارد شدن به پوشش های جنگلی و دره ORKHAN ، بازدید از موزه KARKUROM ، بازدید از قدیمی ترین خانگاه مغولستان. اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز هفتم

بازدید از فستوال عشایر مغولی که شامل اسب دوانی، کشتی گیری، تیر اندازی است و امتحان کردن غذاهای مختلف محلی در فستیوال، اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز هشتم

ادامه بازدید از فستیوال و تماشای تورنومنت های محلی، حرکت به سمت چشمه اب گرم محلی TSENKHER  در YANKS . ریلکس کردن و استراحت در آب گرم و برگشت به اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز نهم

گشت و گذار در دهانه اتشفشان خورگو و دریاچه سفید، که محل پرواز پرنده های در حال انقراض است. اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز دهم

حرکت به سمت JARGALAT و بازدید از خانواده عشایر، شب مانی و آشنایی با عشایر مغولی و تجربه پخت و مزه کرده غذای محلی عشایر مغولی. اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز یازدهم

حرکت به سمت شهر مورون و گشت و گذار از مغازه های محلی، فرصتی برای اشنایی از سبک زندگی مردم مورون. اقامت در هتل (صبحانه، نهار، شام)

روز دوازدهم

بازدید از مروارید ابی یا دریاچه خوسگل، دریاچه از دوران عصر یخبندان، گشت گذار کنار دریاچه و پیاده روی در کوه های اطراف. تماشای اتش بازی در شب و گفت و گو درباره روند سفر. اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز سیزدهم

حرکت با قایق به سمت گوزن های شمالی و چوپان هایشان، آشنایی با سبک زندگی چوپان‌ها و تماشای گوزن‌ها، تماشای آتش بازی در شب و برای خداحافظی و گپ و گفت و گو با همسفران راجع به سفر. اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز چهاردهم

حرکت به سمت مورون، بازدید از مجسمه چنگیز خان، گشت زنی در پارک ملی ترلج و بازدید از مجسمه اریاپالا، گشت زنی در لاکپشت‌های سنگی و سازه‌ها. اقامت در اقامتگاه توریستی (صبحانه، نهار، شام)

روز پانزدهم

پرواز به سمت شهر اولانباتار، گشت زنی در شهر و فرصت برای خرید. در شب بازدید از اجراهای موسیقی و رقص ها محلی مغولی.  اقامت در هتل (صبحانه، نهار، شام)

روز شانزدهم

بعد از صرف صبحانه حرکت به سمت هتل و پرواز به ایران

خدمات سفر

نکات سفر

  1. اقامت‌های این سفر در هتل های ۳ و ۴ ستاره در شهرها و اقامتگاه های محلی در روستاها می باشد.
  2. وعده‌های شهر در رستوران‌های اروپایی و اسیایی صرف می‌شود، و در روستاها لانچ باکس (پک غذا) ارایه می‌شود، که دارای بهترین کیفیت است. (در صورت گیاهخوار یا وگان بودن حتما قبل از سفر به راهنمای سفر اطلاع دهید)
  3. استفاده از اخرین مدل ون شخصی یا ماشین آفرود با امکانات کامل برای جا به جایی های بین شهری.
  4. وسایل شخصی مثل: کاپشن، کلاه، اسکارف برای محاظفت دربرابر باد و آفتاب، کرم دفع حشرات، ضد آفتاب و جعبه کمک های اولیه و … به عهده مسافر می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

رزرو آنلاین تور

پس از ثبت نام شما همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم رو به عمل می‌آورند.

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تورهای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.